Direct contact? Bel 020-262 3333

Praktijkondersteuning

100% aandacht voor uw cliënt.

Uw zorgverlening begint bij een goede telefonische bereikbaarheid.

Uit onderzoek blijkt dat klanten die geen gehoor krijgen of bij een voicemail terecht komen, geneigd zijn een andere praktijk te bellen. Daarnaast blijkt dat veel clienten het hinderlijk vinden als het consult onderbroken wordt omdat de zorgverlener de telefoon moet aannemen. Als u gebruik maakt van de telefoonservice van TopConnect worden nieuwe en bestaande clienten direct professioneel te woord gestaan en u kunt ongestoord uw behandeling uitvoeren.

Wat mag u van TopConnect verwachten?

Flexibele service. U schakelt alleen door als u daar behoefte aan heeft. Wanneer u geen tijd of bezetting heeft, nemen wij de telefoon voor u op! Wij kunnen voor u op werkdagen van 8.00-18.00 uur de telefoon beantwoorden.

Onze telefonistes hebben veel ervaring met praktijkondersteuning. We stellen een script op met daarin de afspraken die we maken ten aanzien van de beantwoording van uw telefoongesprekken. Wij zijn een kleinschalige, betrokken telefoonservice met oog voor u en uw clienten.

U heeft keuze uit twee mogelijkheden:

  • We sturen na ieder gesprek een e-mail met daarin de terugbelnotitie. Hierin vermelden we naam, telefoonnummer en geboortedatum van de client en de reden van het telefoongesprek (en kunnen we naar wens méér vermelden);
  • We maken of wijzigen de afspraak in uw praktijkagenda en sturen u desgewenst een e-mail met daarin de gegevens van de afspraak ter bevestiging.

 

Tariefsopbouw

U betaalt een vast maandbedrag en een bedrag per gesprek. Als we afspraken maken of wijzigen in uw agenda komt daar een bedrag bij. Neem contact met ons op voor meer informatie!