Direct contact? Bel 020-262 3333

Secretaresseservice

Niet iedere ondernemer, niet iedere organisatie en niet elke vereniging of stichting beschikt over een eigen secretariaat. Dat hoeft ook niet. U kunt namelijk voor het uitbesteden van al uw secretariële en administratieve werkzaamheden terecht bij de ervaren secretaresses van TopConnect.

Wat kunnen we voor u betekenen?

Van (complex) agendabeheer tot het verzorgen van uw correspondentie: alle werkzaamheden die u normaalgesproken overlaat aan uw managementassistente kunnen wij voor u uitvoeren. 

Wat zijn de voordelen van een secretaresse op afstand?

  • U kunt zich concentreren op uw eigen ‘corebusiness’, wij verzorgen de rest!
  • Kostenbesparing: voor ons heeft u geen kantoorruimte, telefoon, pc nodig, geen risico van het werkgeverschap, geen risico bij ziekte en andere uitval, kortom: continuïteit van de werkzaamheden.

  • Flexibiliteit: is het een tijdje rustig en zijn er daardoor minder werkzaamheden, dan zijn er ook geen kosten!

Administratieve ondersteuning

Niet alleen de ‘zware’ secretariële werkzaamheden kunt u aan ons overlaten. Denk ook aan boekhoudkundige werkzaamheden, aannemen van orders (in combinatie met onze telefoonservice), updaten van bestanden, het vullen van websites, bijhouden van social media, etc. Neem gerust contact met ons op!
 

Secretariaatsdiensten

voor stichtingen en verenigingen

Wij zijn er trots op dat we voor een aantal (goede doelen) stichtingen het secretariaat mogen verzorgen. Ook verenigingen kunnen bij ons terecht.

Ook voor stichtingen verzorgen we de telefonische bereikbaarheid middels doorschakeling van de telefoon(s). We voeren de financiële en ledenadministratie, organiseren en notuleren bijeenkomsten, beheren websites, versturen informatiepakketten, beheren de e-mail et cetera.  Dit alles toegespitst op wensen van de klant!