Direct contact? Bel 020-262 3333

Telefoonservice

Doorschakelen

Als u niet in de gelegenheid bent uw telefoon zelf aan te nemen, kunt u deze – al dan niet vertraagd - doorschakelen naar de professionele telefonistes van TopConnect. Wij zorgen er dan voor dat uw bellers professioneel te woord gestaan worden. Uw klanten zullen niet in de gaten hebben dat ze met een externe partij spreken. 

Hoe werkt het? 

U schakelt uw telefoon of telefooncentrale door naar een telefoonnummer dat wij programmeren met uw bedrijfsnaam. U kunt rechtstreeks doorschakelen (de telefoon komt dan direct bij ons terecht) of u schakelt vertraagd door: u kunt dan eerst zelf de telefoon aannemen en mocht u dat niet lukken, dan komt het telefoongesprek alsnog bij ons terecht. 

Van tevoren hebben we in onderling overleg een belscript voor u gemaakt, zodat we precies weten wat we met de gesprekken moeten doen: doorverbinden, een bericht aannemen, etc. Bij ons krijgt u een keurige terugkoppeling per e-mail of sms waarin méér vermeld wordt dan alleen ‘graag terugbellen’. 

Onze telefonistes zitten in een rustige omgeving op kantoor, bij ons dus géén callcentergeluiden, maar ook géén ‘thuiswerkgeluiden’!

Voor wie? 

Het doorschakelen van de telefoon naar de telefoonservice van TopConnect is eigenlijk voor alle soorten bedrijven: van de ZZP’er tot grote(re) bedrijven en van advocaat tot aannemer. 

Tarieven

Wij hebben geen lastige jaarcontracten, maar rekenen een bedrag per gesprek. Hoe meer gesprekken u door ons laat aannemen des te voordeliger is het bedrag per gesprek. Neem gerust contact met ons op. 

Klantenservice

We zijn er trots op dat we voor een groeiend aantal klanten hun klantenservice mogen vervullen. De werkzaamheden lopen uiteen van ‘gewoon’ telefoon beantwoorden en een bericht achterlaten tot (summiere) informatie geven over producten/diensten, inboeken van sessies, doorgeven van orders, nabellen van uitgestuurde offertes, e-mailbeheer, enzovoort.

Hoe werkt het? 

In het geval van een klantenservice is het vaak van belang om uitgebreid gebriefd te worden. Wij komen daarvoor graag bij u langs om alle werkzaamheden door te spreken. Als we uit uw naam mails moeten versturen, komt er ook enige techniek aan te pas. 

Voor wie?

Klantenservice uitbesteden aan TopConnect doen bijvoorbeeld webwinkels, organisatiebureaus, 

Tarieven

Neem contact met ons op voor de tarieven.

Overflow

Bedrijven die zelf personeel hebben om de telefoon aan te nemen, maken in toenemende mate gebruik van TopConnect voor de momenten dat het bij hen te druk is. Denk aan ziekte of vakantie van eigen personeel, of op momenten dat er simpel geen medewerker telefonisch beschikbaar is. 

Om toch geen telefoongesprekken te missen, schakelt u op deze momenten eenvoudig door naar de telefonistes van TopConnect. Wij staan uw bellers professioneel te woord en handelen de gesprekken af volgens uw wensen.