Direct contact? Bel 020-262 3333

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over doorschakelen

Hoe kan ik mijn telefoon doorschakelen?

Doorschakelen is eenvoudig. Heeft u een enkele aansluiting, dan gebruikt u voor een analoge KPN lijn *21 en voor een KPN ISDN2 lijn *210. Heeft u meerdere telefoonlijnen, dan kunt u de centrale laten doorschakelen. Ook kunt u uw GSM toestel doorschakelen.
Activeren: Op het toestel dat u wilt doorschakelen zorgt u dat u een kiestoon hoort, vervolgens toetst u *21(0)* gevolgd door het telefoonnummer dat u van ons ontvangen heeft en u sluit af met een # (hekje).

Hoe hef ik de doorschakeling op?

U zorgt dat u een kiestoon hoort, vervolgens toetst u #21(0)#.

Hoe kan ik mijn telefooncentrale doorschakelen?

Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op en wordt beschreven in uw handleiding. Mocht het u of uw telefoonleverancier niet lukken, dan zoeken wij het graag voor u uit.

Kan ik de telefoon zo doorschakelen dat TopConnect telefoonservice opneemt als mijn telefoniste het gesprek mist?

Ja. De instructies die bij de vraag ‘vertraagd doorschakelen’ staan, kunt u in dit geval opvolgen.

Hoe kan ik vertraagd doorschakelen?

Bij vertraagd doorschakelen wordt elke binnenkomende oproep na ongeveer 5x rinkelen doorgeschakeld naar uw telefoonnummer bij TopConnect. U heeft dus nog de mogelijkheid om eerst zelf de telefoon aan te nemen. Na 4 of 5x rinkelen gaat alleen nog de telefoon over waarnaar u heeft doorgeschakeld. U kunt ook uw GSM vertraagd doorschakelen.
Activeren: u zorgt dat u een kiestoon hoort op het toestel dat u wilt doorschakelen en kiest *61(0)* gevolgd door het telefoonnummer dat u van TopConnect heeft ontvangen en sluit af met een # (hekje).
Vraag: Hoe hef ik de vertraagde doorschakeling op?
Antwoord: U zorgt dat u een kiestoon hoort en toetst vervolgens #61(0)#.

Hoe kan ik naar topconnect telefoonservice doorschakelen als ik in gesprek ben?

Bent u in gesprek en kunt u geen tweede lijn oppakken? Met *67(0) zorgt u ervoor dat dit gesprek bij ons uitkomt.
Activeren: u zorgt dat u een kiestoon hoort op het toestel dat u wilt doorschakelen en kiest *67(0)* gevolgd door het telefoonnummer dat u van TopConnect heeft ontvangen en sluit af met een # (hekje).

Ik wil alle doorschakelingen opheffen, hoe doe ik dat?

U zorgt dat u een kiestoon hoort op het toestel en kiest ##002#

Meer informatie over onze diensten

Wat zijn de openingstijden van TopConnect telefoonservice?

Wij nemen op werkdagen van 8.00-18.00 uur de telefoon voor u aan.

Wat krijgen mijn bellers te horen als TopConnect gesloten is?

Als u buiten kantoortijden de telefoon naar ons doorgeschakeld heeft staan, hoort de beller een standaard bericht dat er momenteel niemand aanwezig is. Bellers kunnen geen bericht achterlaten.

Kan ik een eigen voicemailbox bij TopConnect laten instellen?

Ja, dit is mogelijk. Wij spreken een tekst voor u in en bellers kunnen een bericht achterlaten. Dit bericht wordt u direct na het inspreken als geluidsbestand via de mail toegestuurd. De kosten voor deze service bedragen € 35 voor het eenmalig instellen en € 7,50 per maand.

Kan ik mijn instructies voor de telefoonaanname door topconnect tussentijds wijzigen?

Dat is geen probleem, een e-mail of een telefoontje is voldoende om uw wensen ten aanzien van de telefoonbeantwoording te wijzigen. U kunt een permanente wijziging doorgeven of een tijdelijke, bijvoorbeeld als u op vakantie gaat.

Hoe weet de telefoniste van TopConnect telefoonservice dat er voor mijn bedrijf wordt gebeld?

U ontvangt van ons een doorschakelnummer dat alleen voor uw bedrijf wordt gebruikt. Wij programmeren dit nummer in ons systeem zodat inkomende telefoongesprekken op dit nummer op onze telefoons zichtbaar worden met uw bedrijfsnaam. Ook het belscript met instructies dat we voor uw bedrijf hebben, verschijnt op het scherm van onze telefoniste.

Wat doet de telefoniste van TopConnect als een telefoongesprek een spoedbericht is?

In principe wordt dit bij de intake aan u gevraagd en verwerken wij dit antwoord in ons script dat de telefonistes voor zich hebben als er voor u gebeld wordt.

Hoe snel kan de dienstverlening van TopConnect telefoonservice van start?

Als we uw aanmelding ontvangen hebben, kunt u per direct gebruikt maken van onze dienstverlening.

Dagelijkse gang van zaken

Hoe snel ontvang ik een bericht van de door TopConnect aangenomen telefoongesprekken?

 U ontvangt direct na ieder gesprek ons verslag, hieraan zitten geen extra kosten verbonden.

Welke talen spreken de telefonistes van TopConnect?

Naast ‘ABN’ Nederlands, kunnen onze telefonistes standaard gesprekken voeren in het Engels, Duits en Frans. Vanwege onze ‘roots’ in Friesland kunnen we ook Fries verstaan.

Is het telefoonnummer dat ik van TopConnect krijg om naar door te schakelen mijn eigendom?

Nee, uw doorschakelnummer is eigendom van TopConnect en mag u niet communiceren op bijv. uw website en drukwerk. Wel kunt u bij ons ‘eigen’ telefoonnummers aanvragen, zie hierna.

Ik ben starter. Kan ik een eigen telefoonnummer bij TopConnect aanvragen?

Ja, wij kunnen telefoonnummers van ieder netnummer in Nederland aanbieden, evenals 085-nummers en 0800- en 0900-servicenummers. Dit nummer wordt uw eigendom en mag u communiceren op bijv. uw website en drukwerk. Neem contact op voor de mogelijkheden!

Als ik een eigen telefoonnummer bij TopConnect telefoonservice aanvraag, kan ik dit nummer dan direct bij TopConnect laten uitkomen?

Ja. Wij kunnen het dusdanig programmeren dat dit nummer direct bij ons uitkomt. Het is overigens ook mogelijk dit nummer op uw eigen adres te laten uitkomen.

Kan ik meerdere telefoonnummers doorschakelen naar één nummer?

Ja. U kunt onbeperkt (mobiele) telefoons doorschakelen naar uw eigen doorschakelnummer bij TopConnect Telefoonservice. Elke inkomende lijn via dit nummer zal worden opgenomen met uw bedrijfsnaam en volgens uw script.

Kan ik mijn gespreksnotities naar een collega sturen?

Ja. U kunt elke gespreksnotie naar meerdere email-adressen laten sturen. Bijvoorbeeld naar uw secretaresse of naar een algemene email-box.

Kan ik ook gespreksnotities per sms ontvangen?

Ja. U kunt er voor kiezen om alle of een deel van de gespreksnotities per sms te ontvangen. U betaalt per sms € 0,25.

Wat kosten gespreksnotities per e-mail?

Niets. Het rapporteren van gesprekken per email is inbegrepen in de gespreksprijs.

Kunnen de telefonistes van TopConnect nog meer voor mij betekenen?

Wij beantwoorden niet alleen professioneel de telefoon, maar kunnen u ook administratieve taken uit handen nemen. Denk aan correspondentie, afspraken inplannen, opschonen bestanden, invoeren boekhouding etc. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en tarieven.