E-MAIL opvang en beantwoording

Uit onderzoek blijkt dat je dagelijks 28% van je tijd bezig bent met e-mailbehandeling! ​

E-mail opvang

Wist je dat je bijna een derde van je tijd kwijt bent aan het afhandelen van binnenkomende e-mails? Je kan tijd en geld besparen door veel of een deel uit te besteden aan TopConnect.

Het behandelen van de e-mails gebeurt op basis van op maat gemaakte instructies. Het is ook mogelijk dat we direct in jouw systeem werken.

Welke e-mails kunnen we behandelen?

  • Bestellingen rechtstreeks in jouw systeem zetten
  • Aanvragen voor  informatiepakketten behandelen (en versturen)
  • Meldingen die te maken hebben met bijv. storingen, reparaties doorzetten
  • Voor een flink aantal klanten van ons verzorgen we ook de tweedelijns opvang, we kunnen in die gevallen ook zelfstandig mailen
 
 
E-mail opvang

Waarom je e-mail opvang uitbesteden aan top-connect.nl

Niet is zo vervelend dat wanneer jij, als ondernemer, het druk hebt dat er constant e-mails binnen komen, waarvoor je eigenlijk geen tijd hebt. Wat nog vervelender is, is wanneer het boze of geïrriteerde klanten zijn. Bescherm daarom je bedrijfsreputatie met onze e-mailopvang. Wij zijn al 15 jaar gespecialiseerd in het beantwoorden van e-mails voor ondernemers en bedrijven. Wanneer jij je e-mail uitbesteedt aan ons, heb jij tijd om je bedrijf te laten groeien en om je beoogde resultaten te behalen. Onze email opvang specialisten zorgen er voor dat je e-mails niet dagenlang onbeantwoord zijn en dat je inbox met de dag groeit. Wij zullen je e-mails beantwoorden in de stijl van je onderneming of bedrijf en daarnaast bespaar het je tijd en hoef je geen extra medewerkers of aan te nemen. Wil je naast e-mail opvang dat wij je telefoon aannemen? Dat kan met de van telefoonservice van Top-connect. Besteedt beide zaken uit, zodat jij je kunt focussen op andere belangrijke zaken. Bovendien staan de normen en waarden van jouw bedrijf bij ons hoog in het vaandel. Bel ons op voor meer informatie.

Hoe werkt het uitbesteden van je e-mail opvang?

Het uitbesteden werkt heel gemakkelijk: je dient Top-connect toegang te geven tot jouw inbox en ons uit te leggen hoe jij graag je e-mails beantwoord wil hebben, denk bijvoorbeeld aan spreektaal of schrijftaal, je/jouw of u/uw. Op deze manier kunnen wij razendsnel e-mails voor jouw bedrijf beantwoorden. Over het algemeen beantwoorden wij e-mails aan aangeleverde scripts, veel gestelde vragen of een FAQ-pagina en een kennisbank (mocht je bedrijf dat hebben). Op deze manier kunnen onze ervaren email beantwoord specialisten vele vragen direct voor jou afhandelen en beantwoorden, zodat je altijd een lege inbox hebt. 

Zoals genoemd kunnen wij veel meer dan het beantwoorden van vragen en e-mails. Naar het beantwoorden kun je gebruik maken van onze telefoonservice (telefoonservice uitbesteden), agendabeheer (agendabeheer uitbesteden) en secretaresseservice (secretaresseservice uitbesteden), klantenservice (klantenservice uitbesten) en dat allemaal in de naam van jouw onderneming. Zullen we een afspraak maken?

Wat kost het uitbesteden van e-mail opvang?

Wanneer je kiest om je e-mail uit te besteden bij top-connect, zorgen wij er voor dat je veel meer tijd over hebt voor belangrijke zaken, zodat je onderneming blijft groeien. Je kunt je e-mail door ons laten beantwoorden vanaf € 25,- per maand. Wil je de e-mailopvangservice combineren met één van onze andere services? Neem dan contact op. Wij helpen graag