VEELGESTELDE VRAGEN

Doorschakelen is eenvoudig. Heb je een enkele aansluiting, dan gebruik je voor een analoge KPN lijn *21 en voor een KPN ISDN2 lijn *210. Heb je meerdere telefoonlijnen, dan kan je de centrale laten doorschakelen. Ook kan je je mobiele toestel doorschakelen.
Activeren: Op het toestel dat je wil doorschakelen zorg je dat je een kiestoon hoort, vervolgens toets je *21(0)* gevolgd door het telefoonnummer dat je van ons ontvangen hebt. Je sluit af met een # (hekje) element.

Je zorgt dat je een kiestoon hoort, vervolgens toets je #21(0)#.

Het doorschakelen van een telefooncentrale levert doorgaans geen problemen op en wordt beschreven in je handleiding. Mocht het je of jouw telefoonleverancier niet lukken, dan zoeken wij het graag voor je uit.

Bij vertraagd doorschakelen wordt elke binnenkomende oproep na ongeveer 5x rinkelen doorgeschakeld naar TopConnect. Je hebt dus nog de mogelijkheid om eerst zelf de telefoon aan te nemen. Activeren: je zorgt dat je een kiestoon hoort op het toestel dat je wilt doorschakelen en kiest *61(0)* gevolgd door het telefoonnummer dat je van TopConnect hebt ontvangen en sluit af met een # (hekje).

Bent u in gesprek en kunt u geen tweede lijn oppakken? Met *67(0) zorgt u ervoor dat dit gesprek bij ons uitkomt.
Activeren: u zorgt dat u een kiestoon hoort op het toestel dat u wilt doorschakelen en kiest *67(0)* gevolgd door het telefoonnummer dat u van TopConnect heeft ontvangen en sluit af met een # (hekje).

U zorgt dat u een kiestoon hoort op het toestel en kiest ##002#

Wij nemen op werkdagen van 8.00-18.00 uur de telefoon voor u aan.

Als u buiten kantoortijden de telefoon naar ons doorgeschakeld heeft staan, hoort de beller een standaard bericht dat er momenteel niemand aanwezig is. Bellers kunnen geen bericht achterlaten.

Ja, dit is mogelijk. Wij spreken een tekst voor u in (of u levert een tekst aan) en bellers kunnen een bericht achterlaten. Dit bericht wordt direct na het inspreken als geluidsbestand via de mail toegestuurd. De kosten voor deze service bedragen € 35 voor het eenmalig instellen en € 7,50 per maand.

Dat is geen probleem, een e-mail of een telefoontje is voldoende om uw wensen ten aanzien van de telefoonbeantwoording te wijzigen. U kunt een permanente wijziging doorgeven of een tijdelijke, bijvoorbeeld als u op vakantie gaat.

U ontvangt van ons een doorschakelnummer dat alleen voor uw bedrijf wordt gebruikt. Wij programmeren dit nummer in ons systeem zodat inkomende telefoongesprekken op dit nummer op onze telefoons zichtbaar worden met uw bedrijfsnaam. Ook het belscript met instructies dat we voor uw bedrijf hebben, verschijnt op het scherm van onze telefoniste.

In principe wordt dit bij de intake aan u gevraagd en verwerken wij dit antwoord in ons script dat de telefonistes voor zich hebben als er voor u gebeld wordt. Onze telefonistes zijn zeer ervaren en kunnen goed inschatten wanneer iets écht spoed is.

Als we uw aanmelding ontvangen en verwerkt hebben, kunt u per direct gebruikt maken van onze dienstverlening.

U ontvangt direct na ieder gesprek ons verslag, hieraan zitten geen extra kosten verbonden. Desgewenst ontvangt u 1x per dag een totaal overzicht van alle gesprekken.

Naast ‘ABN’ Nederlands, kunnen onze telefonistes standaard gesprekken voeren in het Engels en Duits. Vanwege onze ‘roots’ in Friesland kunnen we ook Fries verstaan.

Nee, uw doorschakelnummer is eigendom van TopConnect en mag u niet communiceren op bijv. uw website en drukwerk. Wel kunt u bij ons ‘eigen’ telefoonnummers aanvragen.

Ja, wij kunnen telefoonnummers van ieder netnummer in Nederland aanbieden, evenals 085-nummers en 0800- en 0900-servicenummers. Dit nummer wordt uw eigendom en mag u communiceren op bijv. uw website en drukwerk. Neem contact op voor de mogelijkheden!

Ja. Wij kunnen het dusdanig programmeren dat dit nummer direct bij ons uitkomt. Het is overigens ook mogelijk dit nummer op uw eigen telefoon te laten uitkomen.

Ja. U kunt onbeperkt (mobiele) telefoons doorschakelen naar uw eigen doorschakelnummer bij TopConnect Telefoonservice. Elke inkomende lijn via dit nummer zal worden opgenomen met uw bedrijfsnaam en volgens uw script.

Ja. U kunt elke gespreksnotitie naar twee email-adressen laten sturen. Bijvoorbeeld naar uw secretaresse of naar een algemene email-box.

Ja. U kunt er voor kiezen om alle of een deel van de gespreksnotities per sms te ontvangen. U betaalt per sms € 0,25. Het aantal tekens dat we kunnen versturen per sms  is 164, dus dat zijn niet al te lange berichten…

Niets. Het rapporteren van gesprekken per e-mail is inbegrepen in de gespreksprijs.