Als je een webshop hebt, kan het lastig zijn om alle klantcontacten zoals telefoontjes, mails, chats etc. snel en efficiënt af te handelen. Soms komt dat omdat je een startende ZZP’er bent en je nu eenmaal niet het volume creëert om eigen personeel in dienst te nemen. En goede klantenservicemedewerkers zijn niet alleen kostbaar, maar ook nog eens lastig te vinden. Vaak heb je dan zelf ook nog geen tijd om fulltime met je webshop bezig te zijn. Het is belangrijk dat jouw webshop betrouwbaarheid en veiligheid uitstraalt voor de bezoekers. Klanten worden steeds mondiger en willen nog wel eens controleren of er een ‘echt bedrijf’ schuilt achter een webshop. En als de mogelijkheid voor direct contact ontbreekt, is dat voor een potentiële klant een reden om jouw online winkel te verlaten en net zo makkelijk naar de concurrent te gaan. Klanten willen hun eigen communicatiekanaal kiezen en (direct!) contact via telefoon, chat of whatsapp. Dit is eenvoudig op te lossen door ten eerste een telefoonnummer op jouw webshop te vermelden (bij voorkeur geen mobiel nummer!). En er voor te zorgen dat jouw webshop telefonisch goed bereikbaar is. Kortom: dat de klantenservice op orde is. En dan komt TopConnect in beeld: wij kunnen er op diverse manieren voor zorgen dat vragen over de producten van jouw webshop vlot en juist beantwoord worden en zorgen voor kwalitatief klantcontact.
Ga voor 5-sterren reviews en schakel ons in!