Klantenservice

Steeds meer vragen over bestellen, leveren, betalen, retourneren, voorraad, klachten? Besteed de klantenservice uit!

Klantenservice voor webshops

Als je een webshop hebt, kan het lastig zijn om alle klantcontacten zoals telefoontjes, mails, chats etc. snel en efficiënt af te handelen. Soms komt dat omdat je een startende ZZP’er bent en je nu eenmaal niet het volume creëert om eigen personeel in dienst te nemen. En goede klantenservicemedewerkers zijn niet alleen kostbaar, maar ook nog eens lastig te vinden. Vaak heb je dan zelf ook nog geen tijd om fulltime met je webshop bezig te zijn. Het is belangrijk dat jouw webshop betrouwbaarheid en veiligheid uitstraalt voor de bezoekers. Klanten worden steeds mondiger en willen nog wel eens controleren of er een ‘echt bedrijf’ schuilt achter een webshop. En als de mogelijkheid voor direct contact ontbreekt, is dat voor een potentiële klant een reden om jouw online winkel te verlaten en net zo makkelijk naar de concurrent te gaan. Klanten willen hun eigen communicatiekanaal kiezen en (direct!) contact via telefoon, chat of whatsapp. Dit is eenvoudig op te lossen door ten eerste een telefoonnummer op jouw webshop te vermelden (bij voorkeur geen mobiel nummer!). En er voor te zorgen dat jouw webshop telefonisch goed bereikbaar is. Kortom: dat de klantenservice op orde is. En dan komt TopConnect in beeld: wij kunnen er op diverse manieren voor zorgen dat vragen over de producten van jouw webshop vlot en juist beantwoord worden en zorgen voor kwalitatief klantcontact.

Ga voor 5-sterren reviews en schakel ons in! 

Goede klantenservice levert geld op

Niet bereikbaar zijn als je een webshop hebt, kost geld. Klanten gaan net zo makkelijk shoppen bij je collega. Menselijk klantcontact is heel belangrijk. Het is onderzocht dat het gros van de bellers ophangt als ze geen persoon aan de telefoon krijgt. Een boodschap moeten inspreken op een voicemail is meestal ook een reden voor veel mensen om af te haken. Met het (deels) uitbesteden van jouw klantenservice voor de webshop aan TopConnect ben je ervan verzekerd dat jouw klanten altijd direct een antwoord krijgen op hun vragen en tot bestelling overgaan. Zelfs zonder toegang tot jouw systemen kunnen we al veel voor je doen. En zeker de standaard vragen zijn goed te beantwoorden door ons.

Denk aan: 

  • Hoe is het retourbeleid?
  • Hoe is de garantie geregeld?
  • Is het product op voorraad?
  • Wat is de status van mijn bestelling?
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

En als je ons wél toegang geeft tot jouw systemen, heb je er zelf helemaal geen omkijken meer naar!

Wij worden graag jouw ‘extra personeel’!

Klantenservice uitbesteden aan TopConnect

We hebben al veel ervaring met klantenservice voor verschillende soorten webshops.

  • Betaalbaar, professioneel en menselijk
  • Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00-18.00 uur
  • Je schakelt in wanneer dat nodig is; je betaalt per klantcontact
  • Het contact met jouw klant kan via telefoon, e-mail, chat én social media
  •  Je klanten worden te woord gestaan op de manier die bij jouw bedrijf past. We trainen onze medewerkers op jouw ‘merk’
  • Onze medewerkers zijn al langere tijd bij ons in dienst. Wij werken niet met studenten
  • Onze medewerkers hebben veel ervaring met klantenservice en weten hoe ze lastige vragen moeten beantwoorden
  • Wil je voordelig een eigen zakelijke vast telefoonnummer of servicenummer voor op je website, in plaats van je mobiele nummer? Neem contact op voor de mogelijkheden. Je kan ook altijd even bellen: 020-2623333.

Meer informatie over klantenservice voor jouw bedrijf?

Neem contact met ons op via 020-262 3333 of vul ons contactformulier in!