Klantenservice

Steeds meer vragen over bestellen, leveren, betalen, retourneren, voorraad, klachten?​

Klantenservice voor webshops

Het kan lastig zijn om alle klantcontacten zoals telefoontjes, mails, chats etc. snel en efficiënt af te handelen. Soms komt dat omdat je een startende ZZP’er bent en je nu eenmaal – als het goed is! – niet 60 of meer uren per week werkt. Of omdat je bedrijf zo hard groeit dat het in-house niet meer lukt. Het is belangrijk dat je als webshop betrouwbaarheid en veiligheid uitstraalt. Klanten worden steeds mondiger en willen nog wel eens controleren of er een ‘echt bedrijf’ schuilt achter een website. Ze willen hun eigen communicatiekanaal kiezen en (direct!) contact via telefoon, chat of whatsapp. En dan komt TopConnect in beeld: wij kunnen er op diverse manieren voor zorgen dat vragen over de producten van jouw webshop vlot en juist beantwoord worden.

Goede klantenservice levert geld op

Niet bereikbaar zijn als je een webshop hebt, kost geld. Klanten gaan net zo makkelijk shoppen bij je collega. Met het (deels) uitbesteden van jouw klantenservice aan TopConnect ben je ervan verzekerd dat jouw klanten altijd direct een antwoord krijgen op hun vragen. Zelfs zonder toegang tot jouw systeem kunnen we al veel voor je doen. En zeker de standaard vragen zijn goed te beantwoorden door ons.

Denk aan: 

  • Hoe is het retourbeleid?
  • Hoe is de garantie geregeld?
  • Is het product op voorraad?
  • Wat is de status van mijn bestelling?
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

 

En als je ons wél toegang geeft tot jouw systeem, heb je er zelf helemaal geen omkijken meer naar!

Klantenservice uitbesteden aan TopConnect

We hebben al veel ervaring met klantenservice voor verschillende soorten webshops.

  • Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00-18.00 uur
  • Je schakelt in wanneer dat nodig is; je betaalt per klantcontact
  • Het contact met jouw klant kan via telefoon, e-mail, chat én social media
  •  Je klanten worden te woord gestaan op de manier die bij jouw bedrijf past
  • Onze medewerkers zijn al langere tijd bij ons in dienst. Wij werken niet met studenten
  • Onze medewerkers hebben veel ervaring met klantenservice en weten hoe ze lastige vragen moeten beantwoorden
  • Wij rekenen geen aansluitkosten
  • Wil je voordelig een eigen telefoonnummer voor op je website, in plaats van je mobiele nummer? Kijk hier voor de mogelijkheden.

Meer informatie over klantenservice voor jouw bedrijf?

Neem contact met ons op via 020-262 3333 of vul ons contactformulier in!