Secretaresse service

Voor al jouw secretariële en administratieve werkzaamheden kies je voor de secretaresse service van Top-Connect

Secretaresse service en administratieve dienstverlening

Niet iedere ondernemer, niet iedere organisatie en niet elke vereniging of stichting beschikt over een eigen secretariaat. Dat hoeft ook niet. Je kan namelijk voor het uitbesteden van al je secretariële en administratieve werkzaamheden terecht bij de secretaresses van TopConnect.

Wat kunnen wij voor jou betekenen?

We hebben jarenlange ervaring met o.a.:

  • notuleren van vergaderingen
  • agendabeheer/afspraken inplannen
  • e-mails screenen en beantwoorden (e-mailopvang)
  • organisatie- en regelwerk
  • correspondentie
  • verzorgen van mailings
  • schrijven en redigeren van teksten (een van de eigenaren van TopConnect is Neerlandica)
  • (digitale) geluidsbestanden uitwerken
  • debiteuren nabellen
"Ik kan vaststellen dat TopConnect deze taken het afgelopen jaar op een voortreffelijke en plezierige wijze heeft vervuld."
ED Nijpels

Wat zijn de voordelen van een secretaresse/secretariaat op afstand?

  • Jij kan je concentreren op je eigen ‘corebusiness’, wij verzorgen de rest!
  • Kostenbesparing: voor ons heb je geen kantoorruimte, telefoon, pc nodig, geen risico van het werkgeverschap, geen risico bij ziekte en andere uitval, kortom: continuïteit van de werkzaamheden.
  • Flexibiliteit: is het een tijdje rustig en zijn er daardoor minder werkzaamheden, dan zijn er ook geen kosten!
  • Ervaren secretaresses verzorgen jouw werkzaamheden.

Veelgestelde vragen

Dat is lastig om te beantwoorden. Wij willen namelijk eerst weten wat je precies nodig hebt. Op basis daarvan kunnen wij het juiste advies en een prijsopgave geven.

Wanneer er gebeld wordt naar jouw bedrijf, dan verschijnt jouw bedrijfsnaam bij onze secretaresses in beeld. Wij zullen altijd opnemen in naam van jouw bedrijf. Onze medewerkers zijn specialist om elk gesprek op een professionele manier af te handelen.

Op zoek naar een secretaresse

Wat je nog niet wist over secretaresse service?

Het werk van een secretaresse is het afgelopen decennia veranderd. Want zoals het vroeger ging, had (bijna) elk bedrijf een secretaresse bij de voordeur zitten, die voor jou de telefoon opneemt, de email beantwoordt, de mensen verwelkomt die binnen komen en alle het andere werk dat bij dit beroep kwam kijken. Tegenwoordig is er zoveel geautomatiseerd, waardoor veel van deze taken en services zijn komen te vervallen. Ook zijn er talloze bedrijven dagelijks onderweg of werkzaam vanuit huis, waardoor er geen ruimte meer is voor een secretaresse. Wat ook kan, is dat je geen secretaresse meer nodig hebt voor bijvoorbeeld een 40-urige werkweek, omdat velen taken dus zijn geautomatiseerd. Maar toch blijven er een aantal secretariële taken die je als bedrijf hebt, niet tussen 08:00 en 18:00 kunt uitvoeren. Op zo’n moment komen de secretaresses van Top-connect in beeld. Wij kunnen de secretaresse service op ons nemen.

Wat zijn de belangrijkste taken van een secretaresse?

Een secretaresse is de duizendpoot binnen elk bedrijf, zowel richting het personeel als de klanten. De voornaamste werkzaamheden van een secretaresse zijn: 

  • Het afhandelen van de inkomende communicatie
  • Het afhandelen van de uitgaande communicatie
  • De agenda beheren
  • Het organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten
  • Het notuleren van vergaderingen
De secretaresses van Top-Connect weten wat aanpakken is en hebben jarenlange ervaring om dagelijks een aantal van deze werkzaamheden uit te voeren. Dit doen we dan ook voor verschillende bedrijven. Benieuwd naar wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? Bel ons op! 

Waar top-connect zich in onderscheidt!

Bij Top-Connect staat de klant op nummer één. Top-Connect is gevestigd in Amstelveen, maar wij hebben klanten door heel het land in alle verschillende branches. Elke dag zijn de Top-Connect specialisten en secretaresses hard aan het werk om elke klant op een professionele manier te woord te staan. De specialisten hebben jarenlange ervaring met het bieden van secretariële ondersteuning, zoals telefoon service op afstand, secretaresse service en e-mail opvang. De lijntjes binnen het bedrijf zijn kort, waardoor wij altijd de professionaliteit van onze diensten en klanten kunnen waarborgen. Bel ons op voor een afspraak: 020 262 3333