Telefoonservice
uitbesteden

Altijd optimaal bereikbaar met de telefonistes van TopConnect!

Optimaal bereikbaar met onze telefoonservice

Telefonische bereikbaarheid is belangrijk voor elk bedrijf. Als je dat niet zelf of met eigen personeel voor elkaar kan krijgen, schakel je de telefoonservice van TopConnect in!

Wij zijn al meer dan 15 jaar de telefoonservice voor een groot aantal bedrijven. Wij staan garant voor jouw bereikbaarheid.

Kwaliteit en service is ons motto.
Onze telefoongesprekken voeren wij dusdanig dat jouw klant denkt een medewerker van jouw bedrijf aan de lijn te hebben. Ze worden door ons op een vakkundige, persoonlijke en vriendelijke manier te woord gestaan. Precies zoals je het zelf ook zou doen!

Wij zijn er voor zowel kleine als grote bedrijven. Wij willen jouw bedrijf op een persoonlijke manier ondersteunen en ontzorgen. We vinden het belangrijk dat de gesprekken aansluiten bij de visie van jouw bedrijf.

Dienstverlening op maat

Wij doen meer dan alleen de telefoon aannemen!

Wij zijn ons ervan bewust dat als je bedrijf gewend is om hoge kwaliteit te leveren, je ook wilt dat jouw telefoongesprekken met kwaliteit en kennis van zaken afgehandeld worden. 
Daarom nemen onze telefonistes de tijd om de juiste vragen te stellen. De juiste vragen stellen is een kwestie van ervaring – en die hebben we – en door de intake met jou (jouw bedrijf) zorgvuldig af te stemmen. Na een korte tijd weten we genoeg over jouw bedrijf om bij de bellers over te komen alsof we bij jou in dienst zijn. We kunnen meer dan telefoon beantwoorden! Zo kunnen we bijvoorbeeld agenda’s beheren en veelgestelde vragen beantwoorden. Vanzelfsprekend overleggen we met jou op welke manier we dit vervolgens naar jou terugkoppelen. 

Doorschakelen

Je schakelt de telefoon of telefooncentrale door naar een telefoonnummer uit onze reeks. Wij programmeren dat nummer met jouw bedrijfsnaam. Je kan rechtstreeks doorschakelen als je afwezig bent, bij in gesprek of vertraagd (na een aantal keren overgaan). Het is verstandig om de hele doorschakelprocedure onder een sneltoets op je eigen telefoon te programmeren. Zo kan je je nooit vergissen bij het intoetsen van het doorschakelnummer.

Tip: let erop dat je bij vertraagd doorschakelen de telefoon niet te lang bij jezelf laat overgaan. Als de telefoon vervolgens ook bij ons nog 1 of 2 keer overgaat, kan je een kritische grens overgaan en kan de beller al opgehangen hebben.

Direct doorschakelen

Alle gesprekken worden direct door ons beantwoord. Als je wilt, verbinden we de gesprekken door. Zo niet, dan ontvang je direct na het gesprek een e-mail met de terugbelnotitie.

Doorschakelen bij in gesprek (overflow)

Als alle medewerkers in jouw bedrijf telefonisch in gesprek zijn, kan je de capaciteit van je (evt.) enkelvoudige lijn vergroten door door te schakelen naar ons. Zo kan je meerdere gesprekken tegelijkertijd laten aannemen.

Vertraagd doorschakelen

Dit is handig als je zelf eigenlijk wel bereikbaar bent, maar regelmatig van je werkplek af bent. Er gaat geen gesprek meer verloren als de telefoon na een (kort!) aantal keren doorgeschakeld wordt naar onze telefonistes.

Telefoonservice en antwoordservice uitbesteden

Waarom je telefoonservice of antwoordservice uitbesteden?

Ken je dat? Je bent ondernemer of een bedrijf en je hebt dagelijks veel telefoon gesprekken. Toch wil je altijd bereikbaar zijn voor jouw nieuwe klanten en je huidige klanten. Maar wanneer je in gesprek zit met een huidige of potentiële nieuwe klant is het niet netjes wanneer je telefoon afgaat. Of je hebt simpelweg de hele dag geen tijd om de telefoon aan te nemen.

Toch wil je wel dat er wordt opgenomen met jouw bedrijfsnaam en dat de boodschap wordt genoteerd. Wanneer je namelijk een telefoontje mist, kan het zo zijn dat jouw nieuwe potentiële klant direct naar de concurrent gaat. Op zo’n moment, kies je er voor om je telefoonservice uit te besteden.

Wanneer je geen tijd hebt om je telefoon aan te nemen schakel je een telefoon (be)antwoordservice in. Met een telefoon antwoordservice schakel je jouw nummer door naar één van onze telefoon opneem specialisten (telefonistes). Op deze manier mis je geen enkel telefoontje meer. Wij nemen op met jouw bedrijfsnaam, noteren de boodschap van de klant zorgvuldig, inclusief de naam en het telefoonnummer. Alle gegevens die wij noteren, sturen we vervolgens op via de e-mail. En wanneer het erg belangrijk is, kunnen wij jou direct bellen met de vraag of je deze persoon wil spreken. Op deze manier mis je nooit meer een telefoontje. En weet je direct wie heeft gebeld en waarom er gebeld is. Wil je naast je telefoonservice uitbesteden ook je e-mail laten beantwoorden? Dat kan en kijk eens naar email opvang uitbesteden

Wanneer telefoonservice uitbesteden?

Wanneer je kiest voor de telefoonservice en of antwoordservice kun je voor kiezen uit verschillende opties. De ene week kun jij als ondernemer het namelijk drukker hebben dan de andere week of je bent een aantal weken op vakantie. Onze telefonistes zijn flexibel en passen ons aan op jouw wensen. Je kunt bij top-connect.nl voor het volgende kiezen:

Altijd doorschakelen naar een antwoordservice

Je kunt de telefoon van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot en met 18:00 doorschakelen. Heb je geen tijd om de telefoon aan te nemen of heb je er simpelweg niet de mankracht voor, dan kan het goedkoper zijn om je telefoon of mobiele altijd door te laten schakelen. Op deze manier ben je altijd en optimaal bereikbaar voor al je klanten. Dit is al snel goedkoper dan een nieuw personeelslid aan te nemen als vaste telefoniste.

Af en toe doorschakelen naar een antwoordservice

Zoals hierboven beschreven, kan het zo zijn dat je op bepaalde tijden van een dag of hele dagen niet goed bereikbaar bent en geen tijd hebt om de telefoon aan te nemen. Met andere woorden; je bent tijdelijk niet bereikbaar. Het kan namelijk voorkomen dat je in een belangrijke vergadering zit of dat je vaste telefoniste op vakantie of ziek is. Om toch optimaal en goed bereikbaar te zijn voor je klanten kun je er voor kiezen om af en toe jouw telefoonnummer te laten doorschakelen. Uiteraard betaal je alleen voor de telefoontjes die worden doorgeschakeld.

Automatisch na twee, drie of vier keer overgaan doorschakelen naar een antwoordservice

Afhankelijk van in welke branche je zit, kan het zeer druk zijn en is bijv. jouw vaste telefoniste in gesprek of van haar plek. Je kunt er dan voor kiezen om de telefoon na één keer-, twee keer- of drie keer overgaan te laten doorschakelen naar onze telefoonbeantwoordservice. Op deze manier zul je nooit meer een gesprek missen. En heb jij als bedrijf een zeer klantvriendelijke en professionele uitstraling.

Wat kost het klantenservice uitbesteden?

Wanneer je kiest om je klantenservice of antwoordservice uit te besteden bij top-connect, zorgen wij er voor dat je volledig ontzorgt bent met het betrekking tot je dagelijkse telefoontjes. Op deze manier heb jij tijd voor andere belangrijke zaken, zodat je onderneming blijft groeien. Je kunt de klantenservice en/of antwoordservice al uitbesteden vanaf €25 per maand. Wil je de het combineren met één van onze andere services? Neem dan contact op en bekijk onze tarieven pagina. Wij helpen graag