Telefoonservice

Altijd optimaal bereikbaar met de telefonistes van TopConnect!

Altijd bereikbaar met onze telefoonservice

Altijd telefonisch bereikbaar zijn is niet mogelijk en soms ook niet wenselijk. In dat geval  schakel je door naar de telefonistes van TopConnect. Wij staan garant voor jouw bereikbaarheid.

Kwaliteit en service is ons motto.
Onze telefoongesprekken voeren wij dusdanig dat jouw klant denkt een medewerker van jouw bedrijf aan de lijn te hebben. Ze worden door ons op een vakkundige, persoonlijke en vriendelijke manier te woord gestaan. Precies zoals je het zelf ook zou doen!

Wij zijn er voor zowel kleine als grote bedrijven.  Wij willen jouw bedrijf op een persoonlijke manier ondersteunen en ontzorgen. We vinden het belangrijk dat de gesprekken aansluiten bij de visie van jouw bedrijf.

Dienstverlening op maat

Wij doen meer dan alleen de telefoon aannemen.

Wij zijn ons terdege bewust dat als je bedrijf gewend is om hoge kwaliteit te leveren, je ook wilt dat jouw telefoongesprekken met kwaliteit en kennis van zaken afgehandeld worden. 
Onze telefonistes nemen de tijd om de juiste vragen te stellen. Ook kunnen ze bijvoorbeeld agenda’s beheren en veelgestelde vragen beantwoorden. Terugkoppeling naar jou toe gaat in overleg.

Doorschakelen

Je schakelt de telefoon of telefooncentrale door naar een telefoonnummer uit onze reeks. Wij programmeren dat nummer met jouw bedrijfsnaam. Je kan rechtstreeks doorschakelen als je afwezig bent, bij in gesprek of vertraagd (na een aantal keren overgaan). Het is verstandig om de hele doorschakelprocedure onder een sneltoets op je eigen telefoon te programmeren. Zo kan je je nooit vergissen bij het intoetsen van het doorschakelnummer.

Tip: let erop dat je bij vertraagd doorschakelen de telefoon niet te lang bij jezelf laat overgaan. Als de telefoon vervolgens ook bij ons nog 1 of 2 keer overgaat, kan je een kritische grens overgaan en kan de beller al opgehangen hebben.

Direct doorschakelen

Alle gesprekken worden direct door ons beantwoord. Als je wilt, verbinden we de gesprekken door. Zo niet, dan ontvang je direct na het gesprek een e-mail met de terugbelnotitie.

Doorschakelen bij in gesprek (overflow)

Als alle medewerkers in jouw bedrijf telefonisch in gesprek zijn, kan je de capaciteit van je (evt.) enkelvoudige lijn vergroten door door te schakelen naar ons. Zo kan je meerdere gesprekken tegelijkertijd laten aannemen.

Vertraagd doorschakelen

Dit is handig als je zelf eigenlijk wel bereikbaar bent, maar regelmatig van je werkplek af bent. Er gaat geen gesprek meer verloren als de telefoon na een (kort!) aantal keren doorgeschakeld wordt naar onze telefonistes.